מאמרים

אימונים עם תינוק

האם אתה רוצה לעודד את ילדך ולשפר את הגזרה שלך בו זמנית? התחל להתאמן עם התינוק שלך.

תחוו את השרירים ותקבלו בונוסים נעימים.

הדבר החשוב ביותר הוא שאימון עם התינוק שלך ישמח אותו, כי כל מגע עם אמו חיוני לאדם שגדל.

הגיל האופטימלי לתינוק להתחיל להתאמן הוא משלושה חודשים עד שנה. הוא כבר יכול להרים את הראש, אבל הוא עדיין הולך בחוסר יציבות, אז הוא נהנה לשבת על הידיים.

במהלך האימון, התינוק שלך משחק את התפקיד של משקולת קטנה, וככל שהוא גדל, הוא הופך למשתתף מלא באימון. הוא לומד להקשיב ולשמוע פקודות, מבצע תרגילים, מתחזק, גמיש ומפותח.

זה נפלא כשאמא מעוררת השראה לתינוק שלה לנהל אורח חיים פעיל ובריא!

ישנם כללים מסוימים לאימון עם תינוק.

אין פעילויות קיצוניות – זה יכול להפחיד את הילד ולגרום לפציעה בתנועות פתאומיות ולא זהירות.

קפיצות וריצה אינן נכללות במהלך אימון עם התינוק, מכיוון שרעד עלול לפגוע בעמוד השדרה השברירי של התינוק.

אתה יכול להתחיל להתאמן לא לפני 40 דקות לאחר שהתינוק אכל.

הגדל את העומס ואת זמן האימון בהדרגה.

התרגיל המהנה ביותר לתרגל עם תינוקך הוא ריקוד. החזק את תינוקך בעדינות, הפק את המרב מהשטח הפתוח והשתמש בתנועות חלקות. לשיר יחד!

באופן כללי, כל התרגילים עבור שרירי הבטן, הישבן וגב שאתה מבצע במהלך אימון עם תינוקך עדיף לעשות במוזיקה.

הילד מתרגל לתנועה, המנגנון הוסטיבולרי שלו מתפתח בצורה נכונה ונוצרת תחושת קצב.

והכי חשוב, אתה והתינוק שלך חווים רגשות חיוביים וגל של הורמוני אושר.

כל שגרה יכולה להפוך לאימון עם התינוק שלך. לדוגמה, בצע סקוואט קל או סיבובי גוף בעת נדנדה של התינוק בזרועותיך.

אבל הקטן גדל. המשמעות היא שהפעילות הגופנית של האם עולה באופן טבעי.

הטרנד האופנתי לאימון עם תינוק בבית הפך לישועה של ממש עבור אמהות מודרניות צעירות שרגילות לבקר בחדרי כושר. אתה לא צריך למהר למאמן דרך פקקים, אלא ללמוד בבית, ליהנות מתקשורת עם התינוק שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *